sobota, 24 marca 2012

Daft Punk, piractwo

No hej :)

Więc dawno mnie nie było. Wiem, a teraz muszę się wypisać. Daft punk - mój ulubiony zespół ! Gdy miałam roczek to go już słuchałam ( tata mi puszczał )  :) Mam ich wszystkie płyty <3.

Piractwo. Wiele osób ma pirackiego np. Minecrafta lub coś... Ja mam ^^ Ale nie długo będę miała oryginałke więc ... xd Piratuje się płyty, gry... I ogólnie wszystko na co autor nie wydał zgody. Tak jak Markus Persson twórca Minectafta, który tą grę SPRZEDAJE. Ja nie lubię piracić. Ale co.. lubię tą grę.

Kochani ! Piszę książkę. O porwaniu małej dziewczynki ale Ciiii... Może ją tu wstawię. Zobaczymy :) Książka jest takim jakby pamiętnikiem jej. Jest jeszcze paręnaście dziwacznych postaci więc :)

Dobra pozdro 22.38 jest xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz